بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه فرخی، شماره ۱۷۶۹
بهروزگشت در رسانه‌های اجتماعی
تور خارجی ویژه بهروز گشت

تور قطر ویژه جام ملت های آسیا 2023

جام ملت ‌های آسیا هر چهارسال یکبار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگذار می‌شود. اولین دوره جام ملت‌های آسیایی در سال 1956 در هنگ کنگ برگذار شده و جزء قدیمی‌ترین مسابقات قاره‌ای بشمار می‌رود. دوازدهمین دوره جام ملت‌های آسیا 2023 در قطر در 9 ورزشگاه برگزار خواهد شد و این در واقع سومین بار محسوب می‌شود که قطر میزبانی جام بازیهای فوتبال آسیایی را برعهده دارد. ایران در سال 1968 میزبانی جام ملت‌ها را برای پنج تیم شرکت کننده در این جام بعده داشته است. امسال علاقه مندان به همراهی تیم ملی رکورد رزرو تور جام ملت های آسیا قطر 2023 را از آن خود کرده‌اند

همین الان رزرو کن ... !
رزرو تور جام ملت های آسیا قطر 2023

زمان برگزاری مسابقات

جهت رزرو تور جام ملت های آسیا 2023 قطر، جدول بازی‌ها را در ادامه مشاهده نمایید.

بهروزگشت تور جام ملت های آسیا قطر 2023 را با قیمت مناسب عرضه می‌دارد. پکیج تور جهت انجام رزرو در ادامه درج شده است. لطفا پکیج را مشاهده کرده و برای رزرو تور مورد نظرتان تماس بگیرید.

جدول بازی ها

تاریخ مسابقه
ساعت مسابقه
محل برگزاری
ایران - فلسطین

بازی اول

24 دی ماه
ساعت 21
ورزشگاه اجوکیشن سیتی
ایران - هنگ کنگ

بازی دوم

29 دی ماه
ساعت 21
ورزشگاه خلیفه
ایران - فلسطین

بازی سوم

03 بهمن ماه
ساعت 18:30
ورزشگاه اجوکیشن سیتی
آژانس مسافرتی بهروز گشت

تور قطر ویژه جام ملت های آسیا 2023

بازیکنان درخشان آسیا در تیم‌ها و پست‌های مختلفِ دروازه بان، دفاع، حمله و هافبک پرقدرت در جام ملت های آسیای قطر 2023 حضور یافته‌اند که تماشای آنها از نزدیک، بی شک خالی از هیجان نیست. پیج رسمی اینستاگرام جام ملت های قطر 2023 در یک پست اختصاصی، از علیرضا بیرانوند بعنوان یکی از دروازه بان‌های درجه یک در جام امسال، نام برد. تیم ملی ایران از 14 دی ماه 402 اردوی نهایی در جزیره کیش را جهت تمرینات تکمیلی و قدرتمند حاضر شدن در قطر 2023 آغاز کرد.

تیم ملی ایران برای حضور در بازی جام ملت های آسیا 2023 در تاریخ 18 دی ماه وارد قطر گردید. علاقه‌مندان به همراهی تیم ملی، برای حضور در بازی‌ها تور ویژه جام ملت های آسیا قطر را بصورت گروهی و انفرادی رزرو کرده و رکورد خرید تور قطر را شکستند. ایران در بازی ابتدایی مقابل فلسطین بازی دارد و بلیت بازی ایران- فلسطین نیز در حال پیش فروش شدن است. دوحه حال و هوای پرشور و هیجانی را در این روزها تجربه می‌کند که با توجه به آب و هوای مطبوع دوحه در این فصل سال، تجربه حضور در جام خالی از لطف نیست.

از سال 2019 تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام افزایش یافته و از 16 تیم به 24 تیم رسیده است. لازم به ذکر است که ایران در این دوره در گروه C قرار دارد و به ترتیب با تیم فلسطین، هنگ کنگ و امارات بازی خواهد داشت.

هم تفریح و هم هیجان حضور در استادیوم

قیمت تور مسابقات جام ملت های آسیا

جدول پکیج قیمت تور مسابقات جام ملت های آسیا قطر 2023

Keep in touch

راه های ارتباطی با ما

بهروزگشت تور جام ملت های آسیا قطر 2023 را با قیمت مناسب عرضه می‌دارد. پکیج تور جهت انجام رزرو در ادامه درج شده است. لطفا پکیج را مشاهده کرده و برای رزرو تور مورد نظرتان تماس بگیرید.

شمار تماس های دفتر

خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه فرخی، شماره ۱۷۶۹

شمار تماس های دفتر

021-88919091
021-88904041

ساختار مسابقات جام ملت های آسیا

بازی های جام ملت های آسیا قطر 2023 ماننده دوره‌های قبلی در ساختار مشابه برگزار خواهد شد؛ ساختار بازی‌های جام در سه مرحله گروهی، مرحله حذفی و فینال انجام می‌شود. در مرحله گروهی تیم ها با باقی تیم‌های گروه خود بازی داشته و برای کسب امتیاز و راه یافتن به مرحله حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در مرحله حذفی تیم‌های برتر هر گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند؛ در مرحله حذفی تیم‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی بر اساس امتیازاتی که از برد، باخت و تساوی کسب می‌کنند، حذف شده و تیم‌های برنده مرحله به مرحله بالا آمده و به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند. در مرحله فینال نیز تیم‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند تا قهرمان جام ملت های آسیا مشخص گردد.

هیجان دیدار مسابقات در جام ملت های آسیا قطر، باتوجه به ساختار بازی و آمادگی تیم‌های حضور یافته در جام، کم از هیجان دیدار بازی‌های جام جهانی ندارد. بخصوص بازی های opening و Final (آغازین و پایانی) عموما در تمام کشورهای آسیایی مورد استقبال قرار گرفته و عامه مردم از کشورهای مختلف به تماشای آن می‌پردازند.

چرا جام ملت های آسیا قطر 2023 حائز اهمیت است؟

تا سال 2015 قهرمان جام ملت های آسیا بعنوان نماینده قاره آسیا در جام کنفدراسیون های فیفا شرکت کرده و با قهرمان مسابقات جام ملت‌های دیگر قاره ها به بازی می‌پرداخت. اما در سال 2019 این امکان حذف گردید. با این وجود قهرمان جام ملت های آسیا در دنیا جایگاه ویژه و اعتبار بالایی را بدست می‌آورد. در نتیجه می‌توان گفت که درخشیدن در جام آسیا قطر 2023 می‌تواند بستری را آماده کند تا استعداد بازیکنان و تیم‌ها به نمایش گذاشته شده و بستری برای رشد آنها فراهم گردد.

در عرصه فوتبال، علاقه‌مندان به این بازی و افراد تعیین کننده در فوتبال، در سراسر دنیا این بازی‌ها را تماشا می‌کنند. جام ملت‌ های آسیا بنوعی توجه دیگر قاره‌ها را نیز به خود جلب می‌نماید. به همین سبب، تیم‌ها در عرصه فوتبال بین المللی دیده شده و در صورت نشان دادن مهارت‌های خود، توسط جامعه جهانی فوتبال، رسمیت پیدا می‌کنند

Keep in touch

راه ارتباطی با ما از طریق ایمیل

میتوانید در صورت تمایل با ما در بهروز گشت از طریق ایمیل در ارتباط باشید